4 månader

Igår var vi hos min mor. Först åt vi middag och sen våfflor. Det var jag, mikey, michelle, mamma, moster lena, farmor karin och plastis Hasse...=)
Det var supertrevligt. Men Quila var ensam hemma och Michael var jättetrött så vi gick hem ganska tidigt.

Så vad ska vi göra idag då? Halv tolv ska vi till bvc och prata om provsmakningar. För idag FYLLER MICHAEL 4 MÅNADER!!!!! Min lilla stora kille. Så nu är han så stor att han får börja prova riktig mat. =)=) Tänk, nu har han funnits här i en tredjedels år!! Lillfis..

Annars blir det ganska lugnt idag. lite städning kanske.. blää..

Lägger in lite bilder från igår.

Ha en underbar fredag!

Kraam



Karin, Michelle och Mikey



Middag..=)



Moster med systerson



sötnos



Plastmorfar och mikey

Kommentarer
Från Miriam

Åh min underbara familj, jag saknar er.

Mosters Michael är finaste killen i världen

2009-03-29 @ 10:22:12

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0