Ännu en söndag

Då var det söndag, igen! Tyvärr så går ju helgerna lika fort som veckorna..

Igår var Ousman och bastade med Hasse, Nicklas och Rickard. Och jag tittade på Melodifestivalen. Katastrof!!! Att Caroline Af Uggla gick vidare är ju helt sjukt. "Åh snälla snälla snälla, ta mig tillbakaaaa.. blablablabla" Usch och tviii...

Så, imorgon är det ännu en ny vecka. Vi har öppna förskolan som vi går till varje måndag. Imorgon ska vi ta med foton som vi ska göra pins av som man kan sätta på vagnen. Och så får vi handochfot avtrycken som vi gjorde förra veckan..=)

Annars är det fortsatt planering av Ousman's 25:årsdag... Det kommer nog bli lyckat, hoppas det iaf..=)

Nä, nu ska jag ta hand om en gnällig Michael. Och hundar som tigger efter mat.. Det är inte lätt... hahaha..

Ha en bra vecka nu!


Nybadad älskling..=)

Kommentarer
Från Jeanette

Du måste ringa mig och berätta nu vad det är du har planerat... Tell me, Tell me.. :)

2009-03-08 @ 22:03:53
Hemsida: http://cornetto86.blogg.se.blogg.se/
Från Jeanette

Lite uppdatering Mika... Vart har du tagit vägen?? :)

2009-03-11 @ 21:28:05
Hemsida: http://cornetto86.blogg.se/

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0