=)

Hallojsan..=)

Idag är det fredag igen. Ännu en vecka har passerat. Idag fyller min mamma år!! Så vi ska dit på fika kl 7..=)

Annars idag så har det varit ganska lugnt. Har varit ute på promenader med mamma och hundarna och sen småstädat lite..=)
Helal ringde och berättade att lilla Nellie inte mår bra alls..=( dom har varit inne på Sachska (stavning?) 2 gånger den här veckan.. Hoppas att hon blir bättre lilla fisen..

Tror inte att vi har några planer i helgen. Vi lägger nog allt krut på nästa helg...;) Det ska bli jättekul men lite jobbigt. Det blir ju första gången jag lämnar bort Mikey..=( Vet inte riktigt hur jag ska klara det. Har inte ens lämnat bort han i en timme. Och nu ska han vara borta i  nästan ett dygn. fy fan va jobbigt det känns.....
Min lilla älskling.....

Hoppas ni har haft en bra vecka och får en underbar helg..=)

Puss och kram!


Mikey i sin nya fina outfit..=)


Qiara håller koll på vagnen


Castor och Qiara..=)

Kommentarer
Från modern

Tack min underbara fam på Lysvik o tack för igår!

2009-03-07 @ 13:35:37

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0