kallt

Brrr, idag är det riktigt kyligt.
Har precis kommit in från en promenad med Fanny och familj. Vi träffades hos mig så tog vi en gemensam promenad ner till ängen. Fanny har nämligen en lika galen hund som mig vid namn Yoga. Hon är en doberman tik som är lite äldre än Qiara.
Qiara och Yoga har aldrig träffat varandra förut så det här skulle bli intressant..=)
Men det var inga som helst problem. Dom rejsade som om dom aldrig hade gjort annat.. :D

Det jag trodde aldrig skulle hända har hänt! Jag har hittat en hund med mer energi än Qiara..=D Hahaha det var till och med så att Qiara fick vänta in Yoga för att hon inte orkade springa efter henne.. haha.. Helt underbart!!!

Men nu ligger iaf Qiara utslagen på golvet, i några minuter iaf..=) hehe..

Tack för promenaden Fanny, det får vi göra snart igen!

Idag ska jag träffa Erica i farsta och käka lunch. Men innan vi gör det så ska vi åka till hunddagiset och ta farväl av en hund som ska till en finare plats imorgon pga sjukdom. Kasper som han heter är en hund som har en speciell plats i mitt hjärta då jag har tagit hand om honom väldigt mycket. Han har bott hos mig under veckor och helger. Så han har blivit lite som våran igen vovve. Även Ousman har ett speciellt band till honom om inte starkare än mig. Så det känns otroligt jobbigt att ta farväl. Usch. Hoppas att du får det bättre utan smärtor och avsvimmningar. Tack för all glädje du har gett oss här hemma.. Puss på dig!!!!

Lägger upp lite bilder från idag men tyvärr blev det inga där dom sitter still då det knappt fanns några såna stunder. Men några "in aktion" blev det iaf..=)



Tjohooo



Mamma, jag har henne!!! =D



Galna tjejor..


Ha en underbar dag allihopa..

Puss och kraam

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0