Marley and Me

Igår var jag och min mamma på bio. Vi var på förhandsvisningen på Marley and Me. En av dom finaste och roligaste filmerna jag sett!
Fick boken av min mamma förra året i födelsedagspresent och den är helt underbar. Så jag hade faktiskt inte så höga förväntningar då jag inte trodde att filmen kunde va i närheten av boken. Men den var faktiskt otrolig den oxå. Och hemsk. Jag grät som ett litet barn. Men det var dels oxå för att Marley påminnde väldigt mycket om min Qiara.
Ska förklara filmen: Den handlar om ett par som skaffar en liten söt labrador valp. Men som redan när dom kommer hem visar sig vara den värsta hunden i världen..=)
Äter allt och gör allt som en hund inte får göra. EN QIARA HELT ENKELT!!! =) hahahaha
Den har premiär den 27:e mars, rekommenderar den starkt!! Och ta med näsdukar.....

Tack för igår mamma. Det var jättemysigt..=)

Idag är en ny dag och vad ska vi göra idag? Ousman jobbar från halv sju till sex och sen har träning direkt efter så han kommer inte hem förrens nio ikväll.. :(
Vi ska väl ta promenader med tjejerna och sen försöka städa lite i den skitiga lägenheten....

Ha en underbar dag allihopa..=)

Stor kraam!



Min fina kille..=)



Tröttis



Vilken blick. haha

Kommentarer
Från modern

Tack själv tösen! Skicka gärna lite bilder till mej på Michael! Tänkte skicka dem till väninnor runt om! Kram.Nu ska o Castor se om det blir någon extreme make over av pudel...Kraaaaaaaaam.

2009-03-18 @ 08:18:18
Hemsida: http://mishelles.blogg.se/
Från Miriam

Jag saknar min familj så SJUKT mycket!

Jag längtar efter att få pussa på min älskade Michael. Vackrare pojke finns inte på denna jord.



PUSS

2009-03-18 @ 08:26:59
Från Michelle

älskar älskar älskaaar Michael! vaa sööt tröttis bilden är..

2009-03-24 @ 23:31:39

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0