Sjukling

Halloj..=)

Förlåt att jag inte har uppdaterat mig här. Har inte hunnit. Men ska sammanfatta dom senaste dagarna..=)

I helgen var ju Ousman på fotbollsläger i örebro. Han kom hem i lördags. Han var efterlängtad av både mig, unge och hundar! Han var borta i hela 4 dagar. Usch, han får inte åka iäg så länge igen, det var inge kuligt....

I fredags blev ju Michael 4 månader. Och det innebar att han fick börja smaka på lite mat. Vi smakade potatis och har ätit det i 4 dagar nu. Han gillar det men tycker fortfarande att det är lite konstigt i munnen.. Här är lite foton från första provsmakningen:



Första tuggan



Hmm det smakar konstigt mamma..



Det var det..=)


Annars har det varit ganska lugnt, Michael har åkt på en dunderförkylning så det är mest gråt och gnäll just nu. Det är inte lätt att vara han just nu, lilla gubben.. Men han har inte haft nån feber iaf, skönt.
Vi var hemma hos mamma i söndags då hennes syster från malmö var här en snabbis. Så vi tog en lunch och fika med dom.

Nu ska jag ta hand om min lilla sjukling..=)

Ha det bra allihopa..=)

Kraam!



Min glada kille.=)




Ny outfit... Snygging..=)



Nerbäddad frusen Quila



Far och son leker..=)

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0