Dålig uppdatering

Usch va slarvig jag har varit med bloggen.. Det är bara det att jag är så himla trött när jag kommer hemfrån jobbet.. Men ska försöka bättra mig! =)

Idag har varit en bra dag. Jag har borrat och klättrat i skyltfönster. Har fixat vårat butiksfönster, det blev helt okej. Men jag är ju som jag är, blir ju aldrig nöjd..;)

Nu på kvällen så har Lotta varit här och ätit middag. Vi hade en deal. Hon köpte maten och Ousman lagade den. Och gott blev det! =)
Sen satt vi bara framför tv:n och degade. Och åt marängtårta gjorde vi oxå. Icke att förglömma..;););)

Imorgon är det fredag!!! Såå underbart!!
Vi ska på 30-års ferre. Det är min kusin som fyller år så vi ska dit och käka lite smörgåstårta och mingla lite. Men det blir inte så långvarigt eftersom att vi har Mikey med oss. Ganska skönt det...
Och efter det så ska Ousman åka på öl och whisky mässan i Nacka med sin far och några kompisar..=)

Nä nu måste jag gå och lägga mig. Ska upp om några timmar..=(

Hoppas att ni har haft en udnerbar vecka..=)=)

Kraam!

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0