Kes

Halloj..=)

Jag skrev ju igår om en tik på dagiset som ev skulle avlivas.. Idag blev vi hennes nya ägare..=)

Hennes husse kom förbi dagiset idag och skulle då åka och avliva henne. Han ville bara att vi skulle få säga hejdå till henne..
Jag och Ousman hade disskuterat här hemma och bestämt oss för att om han skulle göra valet att ta bort bort henne så skulle vi ta henne.
Så när han kom til dagiset så sa jag till dom att jag ville ta över henne. Det tog inte så många minuter tills dom bestämde sig att det var bättre än avlivning...
Så dom lämnade henne på plats. Åkte bara iväg.. Förstår inte riktigt hur man tänker när man gör ett sånt här val men men...

Så när jag slutade på jobbet vid 6 så åkte vi ut till ågesta med tjejerna och lät dom rejsa av sig. Qiara och Kes busade som fan och Quila gick och åt gräs... Min lilla kossa..=)
Men så jäkla skönt att dom hade så roligt tillsammans.

Efter det så åkte vi hem till hennes ägare (läs förra ägare) och hämtade alla hennes grejjer. Och så bad jag honom att skriva på ägarbytet. Och det var inga problem..

Så nu har vi 3 tjejer här hemma som ligger och sover så gott...=)

Planen är ju att vi bara ska vara en mellanhand och att vi ska hitta en ny familj till henne. Men då hon är en ganska speciell dam så krävs det väldigt hundvana människor. Vi får se vad som händer..=)=)

Nä nu ska vi ligga i soffan och smälta maten. Ousman gjorde jättegod hemmagjord pizza nu när vi kom hem. SÅ gott..=)=)=)

Hoppas att ni har haft en underbar vecka och att ni får en härlig helg..=)=)

Ska försöka ta lite foton på alla hundarna imorgon så att ni får se odjuren..;)

Kraam!


Kommentarer
Från Jeanette

Oj, oj, nu har ni verkligen fullt hus där hemma.. hehehe :D

2009-09-19 @ 10:58:27
Hemsida: http://cornetto86.blogg.se/
Från Lotta

FAN va bra ni är!! Fina Mika och Ousman!! Skönt att det går bra med alla tillsammans :) kram kram

2009-09-22 @ 13:59:36
Från cassie

hej hej,

vad är det för dam? Och på vilka sätt är det en speciell dam?

Någon som min lilla kille skulle komma överens med?

kram kram

2009-09-29 @ 17:13:36
Hemsida: http://www.cassie-nova.com

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0