Wallmans = underbar kväll

I torsdags så hade Pernilla planerat något för alla på jobbet, det skulle bli en liten avslutning för Erica oxå. Så det var jag, Erica, Pernilla och Camilla som möttes upp på dagiset. Frida skulle oxå ha följt med men hon blev dålig av gris-vaccinet..=(
Vi hoppade in i en taxi, Pernilla vägrade berätta vart vi skulle, så när vi kom fram så blev vi positivt överraskade..=D
Vi stannade utanför Wallmans salonger och där mötte vi upp Ewa.
Sen satte vi oss vid vårat bord och sen kom alkoholen fram..=D
Vi började med en fördrink och sen kom all smarrig mat..=) Och så var det en heeelt underbar show.
Och jag fick en ros av showkillarna, och så sjöng dom för mig.. Tihihih..=D

När dom stängde där så ville jag och Erica gå vidare så vi drog till Golden Hits och dansade lite till...=D

Hade det sååå kul den här kvällen, tack för det tjejer!!!!

Lägger in några bilder, enjoy..;)


Tjejerna..=)


Varmrätten..=)


Jag och fina Camilla..=)


Min fina ros...=)=)=)


Nä nu måste jag skynda mig, ikväll är det libanesiskt julbord med jobbet..=)=)

Ha en underbar lördag...=)

Kraaaam!

Kommentarer
Från Michelle

MYSIGT :D

2009-12-06 @ 23:03:00
Hemsida: http://mishelle.blogg.se/

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0