Händelserika dagar

Hallojsan!

Trodde att det skulle bli lite lugnare nu när Mikeys kalas var över och allt men så blev inte fallet.
Igår så ville jag åka till Ikea för att köpa lite backar till ALLA Mikeys leksaker. (dom är ganska många nu sen i lördags..=P)
Så jag, Ousman och Mikey åkte dit med Jocke och Ulrika. Vi köpte backarna och lite annat smått och gott. Men det blev inte alls så dyrt som det brukar bli. Skönt..;)

Vi har pratat hur länge som helst att vi ska fixa iordning Mikeys rum men det har aldrig blivit av då det står så
j-vla mycket skit därinne.
Vi hade bestämt att vi skulle bjuda familjen Lundqvist på middag efter Ikea. Det var bara det att när dom kom hem till oss så hade dom fått ett ryck. Ett ryck att dom skulle fixa rummet. =D
Så det typ flög grejjer till höger och vänster, saker ställdes i källaren men SÅ FINT DET BLEV!
Det är inte helt klart än, det ska upp tavlor och hyllor oxå men min lilla kille har fått ett eget rum!



Och idag har det oxå hänt saker.

VI HAR VARIT PÅ INVÄNJNING PÅ DAGIS IDAG!
Vi var bara där i en timme för information och så men imorgon så ska vi vara där från 9 till halv 3. Ska vara med dom första dagarna och om allt går som det ska så ska jag lämna honom själv där på fredag...=(
Usch, jag är verkligen inte redo för det här.
Jag tycker egentligen att det är för tidigt för honom att börja men tyvärr så har jag inte så mycket till val. Måste ju börja jobba nångång och då är det ganska bra att ha invänjningen klar.
Min lilla kille. Han tyckte att det var jättekul med dom andra barnen och var inte alls så fjomsig som jag trodde att han skulle vara.
Han skötte sig bra lill killen.

Efter dagis så var det dags för bvc och sista tbc vaccinationen. Den gjorde ont på min prins..=(
Han brukar inte bli så berörd av sprutor men den här kändes nog ganska rejält. Pluttisen..=(

Efter det så gick vi hemåt till tjejerna. Kes var hemma hos mamma då man inte kan lämna henne själv. Allt hade gått jättebra. Hon kom inte hem förrens för en stund sen.

Vi har även hunnit med att åka och storhandla. Och dyrt blev det.. Suck!
Men nu är det gjort iaf..;)

Nä nu ska jag rasta tjejerna och sen lägga mig så att jag orkar med morgondagen..;)

Hoppas att ni har haft det bra!

Kraaam!

Kommentarer
Från Jeanette

Så fint hans rum blev :)

Ojj, redan dags för dagis, tiden går för fort.. Måste försöka komma förbi nån dag snart, men börjar bli sjuk, så kanske inte är någon ide att komma då.. :(

2009-11-30 @ 23:25:29
Hemsida: http://cornetto86.blogg.se/
Från Miriam

Va fint dt blev i prinsens rum =). älskar er!!!

2009-12-01 @ 09:20:10
Hemsida: http://miriamcarlsson.se

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0