Sjuka lilla jag

Och då menar jag inte mentalt... ;)

Nej då, min käre son har smittat mig med halsfluss.
Så igår var det min tur att sitta på närakuten för att få pencillin.

Nu mår jag mycket bättre men fy fasiken va dåligt jag har mått. =( Har legat i feber och tyckt synd om mig själv.
Igår så åkte Ousman till jobbet. En timme senare var jag tvungen att ringa honom och be han komma hem.
Jag var så svag i kroppen att jag inte ens orkade bära min egen son..=( Så han åkte hem så att jag fick gå och lägga mig igen....

Och igår så skulle jag ju ha gått på New Moon premiären med min syster och Ousman. Men det kunde jag ju inte göra.. Dumma halsflussen!!

Och ikväll så har Emilie inflyttningsfest och den kan jag inte heller gå på.. :(
Fan då, hade sett fram emot den..=(

Och till lite roligare saker:

Igår fyllde min prinsessa Qiara 2 ÅR!!!!!

Min fina lilla tjej.
Har fått många skratt av dig men även många gråa hår..;)
Love you!

    

Våran vackra tjej..=)=)





Kommentarer
Från Jeanette

Usch vad tråkigt, krya på dig gumman

2009-11-21 @ 19:21:47
Hemsida: http://cornetto86.blogg.se/
Från Magda & Karma

Oj vad tiden går fort, var det verkligen så länge sedan du kom med lilla Qiara-valp till dagiset!? Grattis på 2-års dagen till Qiara!!! :D

2009-11-22 @ 12:49:42
Hemsida: http://www.glorygazelle.se

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0