Tjolahopp!

Go kväll mina kära vänner!

Har precis kommit ut ur duschen och ska strax gå och lägga mig.
Dagen har varit väldigt lugn, den började med att Michelle ringde mig och var i upplösningstillstånd. Hon hade lyckats få biljetter till Twilight - New Moon. Hahahahah min syster är en sån torsk på dom filmerna. =D
Så vi ska gå på premiären den 20:e nov. Det ska bli mysigt..=)=)

Senare på dagen så kom mamma hit och avlastade mig lite då jag skulle tvätta. Så slapp jag bära både tvättkassar och barn..;) Tack mamma!!

När Ousman kom hem från jobbet så käkade vi och sen slappade vi framför tv:n. Jag satt och fixade med lite olika grejjer..=)

Snöade gjorde det idag oxå. Eller nja, snöblandat kanske man ska kalla det..;)

Nä nu ska jag lägga mig, det blir mycket promenader imorgon..;)

Hoppas att ni har haft en härlig onsdag..=)=)=)=)

Kraaam !


Kommentarer
Från Jeanette

Åh, jag vill oxå se den filmen :)

2009-11-05 @ 18:46:01
Hemsida: http://cornetto86.blogg.se/
Från Michelle

Nörden michelle var så pirrig när hon skulle hämta ut biljetterna att hon bara betalade och gick......... så kassören la in dom i ett kuvert så jag inte skulle tappa dom. Det var väl gulligt, men pinsamt!

2009-11-06 @ 16:14:18
Hemsida: http://mishelles.blogg.se/

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0