Slut som artist...

Åh herre gud vilken dag..
Dagen började bra. Jag tog en promenad till jobbet med Kes och Qiara. Det tog en timme ca. Sen flöt dagen på ganska bra. Tills eftermiddagen....

Frida var ute och gick med ett gäng, hela prommisen gick bra tills dom kom utanför dagiset. Då såg dom en katt... Alla slet sig, två kom tillbaka och resten stack. Panik!
Och jag som var ensam på dagiset kunde inte gå iväg så Frida gick och letade själv. Efter en ganska bra stund så kommer hon tillbaka med dom. Efter att dom har lekt kurragömma med henne och lekt kull med varandra.. Dom blev ju rastade iaf..;) SUCK!

Även fast det inte tog superlång tid innan hon hittade dom så känns det som en evighet. Man hinner ju bygga upp tusen olika scenarion i huvet. Har dom skadat sig, blivit överkörda, sprungit hem när ingen är hemma? Uscha!

Men men slutet gott allting gott... Tycker så synd om Frida, fatta paniken hon måste ha haft när hon tappade dom.. Stackarn...

Resten av eftermiddagen gick bra, och blev sedan hemkörd av en hundägare. Så skönt!

Nattade Mikey för en stund sen. Han har blivit så otroligt duktig på att stå. Det är det enda han gör just nu, nu väntar vi bara på att han ska ta första steget själv. Det kommer vilken minut som helst..=)=)
Min vackra duktiga prins..=)

Nä nu ska jag kolla klart på idol och sen lägga mig typ. Är helt slut...

Ha en underbar dag..=)

Avslutar med en bild från dagens promenad:



Bye!

 


Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0