Snart helg..;)

Gokväll..;)

Ikväll har vi varit hemma hos Ousmans vita familj och firat Tim som fyller 19 idag. Grattis!
Dom bjöd på smarrig paella och sen tårta såklart..;)
Det var jättesmarrigt och Mikey njöt av all uppmärksamhet till tusen! =)=)

Imorgon är det fredag, åh så skönt!! Helgen är ganska så fullspäckad.
Imorgon så kommer Argus hit. Han ska bo här tills på tisdag då Lotta ska åka till Liverpool på bröllop.. Så här kommer det vara fullt hus..;)
På lördag fyller finaste Elliot 1 år! Så vi ska på kalas och fira honom. Hm, måste hinna gå och köpa present till honom...
På söndag är det en stoor mässa för zoo butiker på scandic i upplands väsby. Och jag ska dit och SHOPPA! Har fått en ganska skön budget och väldigt fria händer så vi får se vad jag kommer hem med..;);) Frida och Camilla ska med oxå så det blir nog en ganska rolig dag kan jag tänka mig..;);) =)

Ousman är iväg med Gianca i stan. Dom skulle käka peruansk mat och dricka EN öl... Hahahah det tror jag så mycket jag vill på..;) Fniss!

Nä nu ska jag kolla om det finns något gott hemma och sen bilr det sängen!

Hoppas att ni har haft det bra..=)=)

Kraam!


Min vackra tjej..=)

Kommentarer
Från Pernilla bossen...

Halloj där! Saknar dig och tjejerna som sjutton, så trist just nu att sitta hemma... Men har fått några mer seriösa förfrågningar på valp nu så det känns lite bättre... Sista mailet var helt underbart! Nu håller jag på att förhandla med min kära man om att få hänga med på söndag... Håll tummen!

Kram kram - "Bossen"

2009-10-08 @ 22:23:14
Hemsida: http://www.bonza.nu

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0