Tröttis

Gokväll..:)

Igår och idag har jag och Frida varit själva på dagiset. Men det har gått bra det oxå..;)
Men liite tröttare är man på kvällarna...

Ousman kom och hämtade mig på jobbet, sen åkte vi och handlade lite i farsta. Sen åkte Ousman hem och jag gick hem till mamma och hämtade prinsen.
Den här veckan har gått superbra. Michael har skött sig bra, och Kes oxå för den delen..=)=)

Vi var så himla trötta när vi kom hem så det blev pizza till middag idag.. Gott var det..;)

Imorgon ska jag vara hemma med Mikey. Försöker avlasta min käre mor det lilla jag kan..=)
Det ska bli så underbart att få hela 3 dagar med prinsen. Min lilla älskling..=)

Nä nu ska jag mysa lite med min man..=)

Hoppas att ni har haft en härlig dag!

Kraam!

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0