Friday

Go kväll..=)=)

Just nu sitter jag och muppari soffan.. Michelle gick för en liten stund sen.
Vi har varit på Rickards 30-års firande. Men det blev inte så långvarigt då jag hade Michael med mig och det var massa alkohol där.. Mikey tyckte visserligen att dom jätteglada människorna var super roliga men det tyckte inte jag.. :P hahah...

Så jag och Michelle gick hem och nattade mikey och sen la vi oss och kollade på Idol. Och åt massa gott såklart..;)
Det var jättemysigt..=)

Ousman är på Öl och Whiskey mässan just nu har har trevligt med sin familj.. Får se hur glad i hatten han är när han kommer hem... ;)

I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det känns som att jag har planer men jag kommer inte ihåg vad... Liiite jobbigt.. Men men..

Allt går jättebra med Kes- på dagis är hon lite deppig men det är för att hon förknippar dagis med hämtning av husse. Men annars går det bra, hon och Qiara har jättekul tillsammans..=)

Michael mår bra. Lika galen som vanligt..=D
Han håller på att lära sig att stå själv. Han står ju utan problem när han får hålla i en bordskant eller en hand. Men direkt när man släpper så sätter han sig ner.

Haha, Ousman var nere på ängen med honom idag och stod bakom honom och gav honom stöd. Sen backade han jättesakta utam att Mikey märkte det och ungen stod i lite mer än en minut. Men direkt när han vände på huvet och såg att pappa inte stöttade honom så "ramlade" han..=D Så rolig unge..=)=)=)=)

Nä nu ska jag spela lite på datan och sen lägga mig.. Är helt slut.

Trevlig helg!!!!

Kraam!!!


Kommentarer
Från Michelle

hahahah som igår när han slog huvet i stolen. "ska jag gråta eller...?" haha.

2009-09-26 @ 20:32:22

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0