:)

Go kväll..:)

Idag följde jag, Mikey och tjejerna med Ousman till jobbet. Han skulle byta kamremmen på våran bil och vara där i flera timmar så då tänkte vi att vi hänkar på..;)

Vanligtvis när vi hänger med honom dit så brukar vi kunna stänga grindarna där så att tjejerna kan rejsa runt som dom vill i flera timmar men idag så var det andra företag där så det gick inte.. Så det blev lite långtråkigt men vi hade trevligt ändå..:)

När vi var på väg hem så kom vi på att vi inte alls var sugna på att laga mat så vi ringde min mor och bjöd in oss där på middag..=D
Och som vanligt är mammas mat bäst!!!!

Nu ligger vi här hemma i soffan och bara är. Jag ska upp klockan 5 imorgon så ska lägga mig snart.

Hoppas att eran dag har varit helt underbar!!

Kraam!


Min lilla kamphund..=P




Lilla Kes..:)


Mikey tycker att det är dax att gå hem...


Mys..


Mikey hälsar natti natti..:)

Kommentarer
Från Jeanette

Du har fått en award av mig :)

2010-01-26 @ 16:41:17
Hemsida: http://cornetto86.blogg.se/
Från Lotta

Gud va fint kort på dig och Mikey!! :)

2010-02-05 @ 16:42:02
Från Denise & Kevin

Han är olagligt söt alltså!

Pussa grabbsen från oss.

<3

2010-03-01 @ 11:44:01
Hemsida: http://www.alltutommode.se/denise

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0