Spårhelg

Hela den här helgen har handlat om Qiara. I fredags hade vi teori om spåret och på lördagen och igår körde vi praktiskt.
Är verkligen imponerad av lilla grisen, hon tog spåren jättefint, hon hade lite svårt för spåren som lång på äng men i skog var det inga som helst problem.
Och igår efter spåret så åkte vi direkt till klubben och körde lite lydnad och även där var hon brilljant!
Så jag är supernöjd den här helgen!

Inatt så vaknade jag av att Mikey låg och gallskrek, då visade det sig att han har hög feber lilla plutten..:(
Så han får vara hemma med pappa idag och ta det lite lugnt så får vi se hur han mår under dagen, men jag antar att han blir hemma imorgon oxå. Får se vem av oss som blir hemma med honom..:)

Nä nu ska jag ta och jobba lite.

Hoppas att ni får en underbar dag!

Kram

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0