Förlåt! :(

Usch va jag är dålig på att uppdatera min blogg, och jag som klagar på alla andra... Suck!

Så, vad har hänt på sistone?

Mikey har börjat på dagis. Var med honom den första veckan hela dagarna. Det gick bra förutom att han bet en stackars liten pojke på kinden så att han fick ett stort runt blåmärke..:(
Men annars gick det bra trots lite gnäll... ;)
Och nu i veckan har jag lämnat honom HELT SJÄLV! Min lilla prins.. Och det har gått bra det oxå, lite gnälligt till och från men det får man väl räkna med antar jag...
Så imorgon är det dagis som vanligt och jag ska faktiskt få jobba lite själv den här veckan! Så skönt. Men det blir bara den här veckan sen har ju vi julstängt hela vecka 52. Men det ska bli jättekul att få jobba lite faktiskt..=)

Idag har varit en nervig dag. Det var åter igen dags för Stora sthlm på Älvsjömässan. Och Qiara var anmäld. Då mina nerver inte är dom bästa så bokade jag en proffs handler vid namn Erica. Men inte ens hon kunde få ranson på den galna damen..=D haha.. Nej då. Hon skötte sig relativt bra men tyckte att man skulle springa i passgång istället för trav... Så nu är det hårdträning inför My Dog i göteborg i början av januari..:)
Då ska vi kicka ass!!!!! =D

Igår så snöade det!! Åh jag var så barnsligt glad..=D  Tycker att den första snön är så underbar trots att den smälte bort under natten. Men tydligen så ska det bli kallare och eventuellt snöa i nästa vecka så det hoppas vi stämmer!! Wiieee...;)

Nä nu ska jag och man fina man lägga oss i soffan och kolla på Skicka vidare. Den ska tydligen vara jättefin och bra..=)

Hoppas att ni har haft en underbar helg..:)

Kraam!!!

Kommentarer
Från Helal

Jepp, du är sämst på att uppdatera ;OP Vi saknar er... Måste träffa er snart.

2009-12-16 @ 18:37:30
Hemsida: http://hscphoto.blogg.se/

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0