Helg igen..:)

Och så var det helg igen.. Veckorna går så otroligt snabbt. Fatta, om 5 dagar är det julafton!! Ojojoj, har inte köpt en enda julklapp än, är ganska duktig på att göra det i sista sekund..;)

Igår så jobbade jag hela dagen, och det var en jättemysig arbetsdag måste jag säga. Vi var 5 stycken som jobbade så vi behövde inte stressa på nått sätt. Sen bjöd Pernilla på smarrig jul lunch. Första julmaten jag åt i år. SÅ GOTT!
Jag gick både till och från jobbet, och det var Qiara och Kes som fick följa med igår. Quila var hemma hos mamma med Michael.
Han mår mycket bättre nu, nu är det bara det nedra snoret kvar.. Blää...
Efter jobbet så gick jag hem till mamma och åt smarrig oxfile med potatisgratäng. Mumma!!!!
Sen gick jag och Mikey hem och han däckade direkt. Ousman var på julbord med jobbet. Han kom för övrigt hem vid 4 imorse... =D

Idag så ska jag och Mikey hem till mamma med Lotta och göra lite fina ljus. Det ska bli spännande, det är första gången jag gör ljus så vi får se hur det går..;)
Sen ikväll så ska jag och Ousman åka in till söder och äta gott och sen gå på bio. Vi ska se Avatar.
Så vi ska ha en riktig myskväll...:)
Tant Lotta ska vara hemma med Mikey och tjejerna..=)

Nä nu ska jag gå och sparka upp min man från sängen, han ska va på jobbet om 1 timme. Dom ska ha inventering, hahah hoppas inte att alla mår som mn man...=D

Hoppas att ni alla får en underbar helg!!!

Kraaam!!!

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0