Jul, utgång och kalkon

GOD JUL I EFTERSKOTT!!

Våran jul spenderade vi hemma. För första gången så var det vi som stod för kalaset. Krävande men kul!
Dom som firade julen med oss var mamma, Hasse, mormor och Lotta. Michelle och Miriam med familj kom bara en snabbis för att sedan åka på julkryssning..:)
Det var supermysigt och framfr allt lugnt och skönt..:)
Vi fick massa fina klappar och det tackar vi ödmjukt för..:)

Julaftonskvällen var lugn hemma. Vi däckade i soffan ganska snabbt..;)

På juldagen så gick vi ut och åkte pulka med Mikey för första gången, vilket han tyckte var jättekul efter en stund..=D



Sen på kvällen så hade vi planerat att gå ut och partaja lite då jag och Ousman firade 5 år tillsammans!
Så vi lämnade Mikey-pikey hos mormor och åkte sedan till Munchenbryggeriet.
Vi hade jättekul och självklart blev det lite bilder..:)


Jag och Ibbe..:)


Hela gänget..

Resten får ni se på FB..;)

Idag kom dagen som jag längtar efter hela året. Kalkon dagen!
Egentligen så äter vi kalkonen på juldagen men eftersom att Miriam o co var på kryssning så sköt vi upp det en dag..=)
Och det var som vanligt så j-vla gott!! Det som serveras är en hel kalkon med hasselbackspotatis, kokta morötter och brysselkål och supersmarrig sås. Mmm det vattnas i munnen på mig bara jag tänker på det.. MUMMA!!

Sen satt vi och fikade och bara hade det skönt..:)


Mat-dax!


Ajuste, glömde säga: Mikey har blivit rakad..=D haha det var inte planerat, Ousman skulle bara raka lite grann men råkade slinta lite... Så det var bara att raka alltihop..=D
Han är lika vacker som alltid..:)


4 generationer som sitter i soffan. Lite kul faktiskt..:)

Nä nu ska vi lägga oss och kolla på Gladiator på tv:n och äta massa gott och onyttigt..=D

Hoppas att eran jul har varit helt underbar och att ni har fått fira den med dom ni älskar. Det har jag gjort och uppskattar mina nära och kära såå mycket!! Love you all. :)

Stora kramar!!!!

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0