Ousman's dag

Igår fyllde ju min älskling 25 år för er som hade missat det..=)

Allt gick inte som planerat men det blev supertrevligt iaf.. På dagen var vi och Nicklas och åt lunch i farsta. Det blev sushi för killarna. Sen gick vi på systemet och sen lämnade vi Mikey hos farmor. (bland det jobbigaste jag gjort för övrigt, usch!)

Sen började killarna dricka öl...

Halv åtta hade vi bokat bord på Pong. En thai resturang i centralen. Vi hade inte berättat för Ousman att hans vänner oxå var där så det var en trevlig överraskning för honom..=)
Dom som var där var: Jocke, Ulrika, Tim, Denice, Hoi, Andreas, Johanna, Peter, Johan, Mimmi, Danne, Tony och Linda.

Här är bilder från middagen:


Hela gänget


Fina killar..


Johan, inte alls påverkad...


Finaste Linda..=)


Tim och Denice


Sen gick vi till Ett Ställe och där mötte vi upp en massa folk.
Ibbe, Mercedes, två av hennes kompisar, tomas och alex, cornelia, och några av thai folket...=D
Vi hade sjukt kul, så det var lyckat!!
Lite bilder från utekvällen oxå..=) Men hade annat för mig så glömde visst att fota. Men några få blev det iaf...


Ibbe och Mercedes..=)



Johan, Tomas och Peter..



Ajuste, Paulina mötte vi upp oxå!! =)


Det var den kvällen. Men trots motgångar så blev det lyckat. Och min älskling hade kul. Det är huvudsaken!!

När vi vaknade så gick vi hem till Jocke och Ulrika och åt frukost. Bra service där! =)

Sen åkte vi hem till Ousman's mamma och hämtade vår underbara son. Allt hade gått jättebra och han hade varit snäll. Så det kändes skönt.
Min fina lilla kille..=)

Nu är det söndag igen. Ousman gick nyss till träningen och vi sitter och chillaxar..;)

Imorgon är det dags för öppna förskolan igen.

Hoppas att ni har haft en bra helg.

Massa kramar!!


Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0