Hemmadag

Halloj!

Just nu sitter jag och viker tvätt. Min son ligger och sover i biabädden med Quila. Så söta! =)

Michael tyckte att han skulle vara snäll och hjälpa mig med tvätten. Jag vikte den fint på soffan och han drog ner den. Snällt va?? =D

Idag har vi fått fint besök här hemma. Leia ska vara här tills imorgon kväll. Hon har ju varit här rätt mycket förut så det är ju ingen fara med resten av tjejerna. Så nu har jag fyra tikar här hemma som vill bli aktiverade. Fast det regnar ute så jag får försöka hitta på något här hemma istället. Iaf tills Ousman kommer hem från jobbet så att jag slipper dra ut Mikey i det blöta...

Nä nu ska jag fortsätta här hemma.
Hoppas att ni får en härlig dag trots det trista gråa vädret..;)

Kraam!


Lite suddig men ändå.. Sötisar!


Kommentarer
Från Jeanette

Oj, vad han har växt lillkillen :)

2009-10-16 @ 17:04:49
Hemsida: http://cornetto86.blogg.se/

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0