Jobb

Halloj..=)

Just nu sitter jag på jobbet, har nyss käkat lunch. Tonfisksallad, det var smarrigt..=)

Igår var ju första dagen på jobbet och det var fullt upp nästan hela dagen. Men det var bara skönt, för då gick dagen snabbare..=)
Ousman kom och hämtade mig när jag slutade och sen åkte han på träning. Så jag nattade Mikey och sen diskade och lagade jag mat till killarna tills dom skulle komma hem. Och sen var det typ sovdags för mig oxå..;) Haha..

Idag när jag vaknade kände jag att jag hade träningsvärk från gårdagen, jag har ju inte använt mina muskler på samma sätt som när jag jobbar nu när jag har haft semester så jag hade skitont..=D hahaha..

Nä nu ska jag jobba lite, vi hörs senare..=)

Förresten, nån som vill ha en pipig cane corso?? Qiara är gratis just nu, det är bara och komma och hämta henne!! ;)

Kraaam!

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0