Lördag..=)

Idag fick vi sovmorgon.Mikey sov till nio-halv tio nångång. Jätteskönt..=)=)

Ousman gick upp och tog med Qiara och Kes och cyklade. Quila fick stanna hemma då hon bara tycker att det är otroligt jobbigt och ansträngande att cykla..;)
Dom var ute i ca 1 timme så när dom kom in så däckade dom ganska omedelbart..=)

Vi har precis ätit middag, örtagårdskyckling med ris och broccoli blev det idag. Supergott!
Ousman och Nicklas gick nyss till videoaffären och ska hyra nån bra film till ikväll. Michelle ska komma hit om en stund och göra oss sällskap..=)

Ajuste, Michael har åkt på ännu en förkylning. Min lilla kille... Men allmäntillståndet är bra iaf, han e ju pigg och så, det är bara det är han hostar som f-n och snoret bara rinner.. Lilla pluttisen..=(

Nä nu ska jag spela lite på datan innan killarna kommer med filmen. (ja jag vet, jag är en nörd..;) )

Ha en trevlig kväll..=)=)

Kraam!

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0