Måndag

Goddag! =)

Sitter på jobbet just nu, käkade lunch för en stund sen, smarrig kikärts-och tonfisksallad blev det idag.
Har suttit vid datan och jobbat hela dagen så jag är helt slut i ögonen känner jag...
Om två timmar slutar jag och då blir det hem till min fina familj..=)

Michael och Ousman har varit på bvc idag, Mikey har fått tbc sprutan. Han var tydligen superduktig och grät inget alls.. Lilla plutten.. Är man stor kille så är man..;)

Nä nu måste jag börja jobba här men vi hörs lite senare..=)=)

Kraaam!!

Kommentarer
Från erica å co

Duktiga stooora killen!!! Hörrödu, detsamma gäller i min blogg me kommentater;)Syns i helgen skrutt!!


Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0