Middag hos mamma

Goddag!

Just nu sitter jag och Mikey hemma hos mamma och ska äta middag..=)

Jobbade till 4 sen åkte jag hem och hämtade Mikey och gick till mamma sen. Ousman är och spelar fotboll med några kompisar.

Vi ska bara va här och ta det lugnt idag..=)=

Hittade massa gamla bilder på mammas dator som jag ska ta hem. Hur kul som helst, bland annat några bilder från precis efter förlossningen.. Jättekul att ha..=)=)

Hoppas att ni har haft en härlig dag!¨

Stoor kram!


Stolta föräldrar..=)=) KÄRLEK!

Kommentarer
Från Jeanette

Sån mysig bild :)

2009-09-10 @ 19:02:05
Hemsida: http://cornetto86.blogg.se/
Från moder

jag är sur på er! här tänker vi på er och hasse släpar och kör hem säng till mikey och så vill ni inte ha.ni säger ju alltid att ni inte har några pengar.möbler till honom borde väl vara det viktigaste..men men otack är världens lön säger man..

2009-09-11 @ 23:25:02

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0