Snart fredag..=)

Halloj..=)=)

Har inte hunnit skriva nånting knappt i veckan.. Har haft fullt upp på jobbet och när jag kommer hem så däckar jag typ direkt.. hehe..

Idag när jag slutade så mötte jag upp Ousman och tog Mikey. Han skulle spela poker med sina kompisar. Vi mötte även upp Michelle, hon följde med hem och lagade mat till mig..=D

Imorgon är det fredag och jag ska eventuellt åka till Ikea. Tyvärr så är det inte till mig själv utan till hunddagiset. Vi ska köpa lite spot-lights och backar och grejjer...
Så det ska vi göra mitt på dagen...

Usch, har sån ångest. Fick ett samtal tidigare ikväll och fick veta att en dagishund som har gått på dagiset sen vi öppnade ska avlivas på lördag eventuellt. Och jag blir så jävla förbannad när jag tänker på anledningen: ägarna ska separera. Och då kan man tydligen inte ta hand om en hund utan man dödar den.
JAG BLIR SÅÅÅ ARG! Och ledsen, för den här tiken är en trevlig hund som har många år kvar att leva...

Så jag och Ousman funderar på att ta hand om henne tills vi hittar ett nytt hem åt henne. För det är lite väl mycket för oss att ha 3 hundar just nu...
Så jag hoppas verkligen att det här fixar sig, kan inte se en fullt frisk hund bli avlivad...=(

Nä nu ska jag mysa en stund med min man och sen försöka sova lite..

Hoppas att ni har haft en härlig vecka...=)

Kraaam!

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0