Sunday

Gokväll..;)

Idag har varit lugn. Vi gick till farsta och åt lunch med Nicklas. Michelle hängde på hon med. Sen åkte killarna hem, jag och Michelle stannade och fönstershoppade lite..;)
Eller nja, Michelle köpte faktiskt lite presenter till Mikey. En pyjamas, strumpor och ett par jättefina skor:



Mikey tackar och bugar för det! =)=)

Sen skildes vi åt och jag och Mikey gick hem. Där väntade Lotta..=) Sen kom även Joppe och Emelie..=)
Sen har vi bara umgåtts och tagit det lugnt..

Gårdagen var supermysig..=) Vi åt gott och spelade Bingolotto..=D hahaha jaa vi börjar bli gamla..;)
Men vi vann faktiskt en hundring..;)
Sen låg vi bara i soffan och chillaxade..=D


Såhär gott åt vi igår..=)

Nä nu ska jag försöka hitta nått att äta. Och sen bara ta det lugnt.. Imorgon är det jobb igen..;)

Hoppas att ni har haften underbar helg..=)=)=)

Kraaam!

Kommentarer
Från erica å co

Ser nice ut! Avlade ni ett syskon till Mikey oxå?;)

Från modern

Det verkade mysigt! Ha nu en fin vecka tösen! Älskar dej!

2009-09-28 @ 00:11:25
Från Anonym

Hahaha nää så roligt hade vi det inte.. =D

2009-09-28 @ 20:54:59

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0