Torsdag

Hello..=)

Idag har jag haft inventarie i butiken på jobbet. Satt i 4-5 timmar så jag är helt slut i huvudet nu...

Annars så är allt bra, Michael nattade jag för en stund sen så nu sitter jag och Ousman i soffan och muppar.

Imorgon är det fredag, tror inte vi har några planer i helgen. Det enda jag vet är att Ousman har match på söndag.
Får se om jag kanske åker och plockar svamp med Lotta eller nått..=)

Nä usch, har verkligen ingen motivation att blogga idag..

Hoppas att ni har haft en härlig dag..=)

Kraam!


Saknar min tjockis mage..=)


Min vackra lilla kille..=)


Kommentarer
Från jeanette

Så hilma fina bilder :)

2009-09-04 @ 01:03:14
Hemsida: http://cornetto86.blogg.se/
Från Lotta

MÅSTE bara säga att du antagligen inte bara var en inventarie utan att du faktiskt inventerade inventarier!? HI HI

2009-09-04 @ 11:24:32
Hemsida: http://www.sannerligen.se

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0