Tröttis..

Åh är sådär härlig tröttis, ska hoppa in i duschen strax och sen sussa.

Kom hem för en stund sen. Har varit hemma hos Pernilla ikväll och umgåtts och pratat. Och käkade smarrig thaimat gjorde vi oxå..;)
Supertrevligt var det trots lite girlfights därhemma..;)
Mikey tyckte att dom var roliga att leka med men ännu roligare var ju deras megasize lego..=D Så nu vet jag vad jag ska införskaffa till min herre här hemma...=)=)

Nä nu kommer jag somna sittandes snart känner jag så nu måste jag hoppa in the shower...;)

Hoppas att ni har haft en härlig tisdag, det har jag haft iaf..=)=)

Kraam!!!


Quila som bäbis..=)


Och fina Qiara som bebbe. Mina vackra tjejor...=)=)

BYE


Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0