Underbar helg..=)

Nu är jag hemma från en superhärlig helg. Tidigt i lördags morse så kom Johannah och hämtade mig. Vi åkte då till Erica och mötte upp alla tjejerna.
Sen åkte vi till stallet. Där väntade 8 vackra islandshästar på oss. Jag berättade att jag var väldigt ovan och hade väldigt stor respekt för dom vackra men stora djuren så jag blev tilldelad stallets snällaste kille, Loki..=)



En otroligt fin och snäll grabb..=)

Sen gick vi till ridhuset och hade lite teori och så fick vi prova på dom olika gångarterna. Sen var det dags för lunch och rastning av hundar som satt i bilarna.

Efter lunchen så var det dags för skogsridning. Där gick det fort..=P Haahahah.
Men det var huuur kul som helst!!
Vi var ute och red i 1,5 timme ungefär på olika underlag.

När vi var klara där så åkte alla förutom Ullis hem till Erica. Och där bjöds det på supersmarrig middag. Förrätt, huvudrätt och efterrätt. Det var inte dåligt inte..;)

Sen satt vi bara och drack vin och babblade som bara tjejer kan göra..=)=)

Kom hem för några timmar sen och har sååååån värk i hela kroppen från ridningen. Usch, kan inte sätta mig eller ställa mig upp från sittande. Hahaha, som Ousman sa: självförvållat. =D

Lägger in några bilder, resten får ni se på FB..;)

Nä nu ska jag mysa med min familj som jag har saknat jättemycket...:)

Hoppas att ni har haft en härlig helg..=)

Kraam!


Hela gänget..=)


Så vackra!


Mys på kvällen..=)

BYE!

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0