Long time no see...

Har verkligen blivit sjuukt dålig på att skriva i bloggen.. Ska försöka bättra mig..!

I veckan har jag jobbat som vanligt. På dagiset som vanligt och i butiken som vi öppnade i lördags. Den har blvit jättefin efter mycket slit. Allt är inte helt klart än men den tar sig iaf..;)
Tycker att det är så kul med nått nytt. Älskar ju dagiset men där blir det lätt samma rutiner i veckorna. Så lite förändring är alltid kul..:)
Även på dagiset blir det ju lite ändring, vi ska bygga lite nytt där vi hade butiken. Så det blir spännande..=)

Idag har jag varit hemma från jobbet. Mikey har haft feber sen i onsdags så vi har varit hemma och bara myst idag. Han har varit pigg så förhoppningsvis är han på bättringsvägen..:)

Ikväll ligger jag hemma i soffan och bara vräker i mig massa onyttigt.. Ousman är hos en kompis och har spelkväll..Så med andra ord så nördar dom sig..;)
 
Mikey somnade ganska tidigt lillplutten så vi får se hur roligt det blir inatt....

Nä nu ska jag lägga mig och hitta nån bra film.

Hoppas att ni har haft en trevlig vecka!

Stoor kram!

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0