Sovdags

Go kväll..:)

Den här veckan har det varit öppning på jobbet så tidiga mornar är det.. Man är ganska trött på kvällen kan jag ju säga..;)

Annars är allt bra med oss. Nattade Mikey för ett tag sen och ska snart natta mig själv..:) Ousman kom hem nyss, han har varit på lagmöte.

Ousman fyller ju år den 14:e mars och då blir det kryssning! Vi bokade idag och 15 stycken blir vi. Det ska bli huuur kul som helst!! Längtar..<3

Nä nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova, ska upp 5.

IMORGON ÄR DET FREEEEEDAG!!!!! =D

Hoppas att ni har haft en härlig vecka hittils..:)

Kraam!

Kommentarer
Från modern

UPPDATERA KÄRA BARN!

2010-03-04 @ 09:40:29
Från Ronja

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-13 @ 00:16:33
Hemsida: http://djurförsäkring.net

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0