Gothenburg

Halloj!

Usch, jag har verkligen varit dålig med bloggandet.. Jag ber om ursäkt till er få som faktiskt läser den..:(

Igår så jobbade från 06:30 - 16:00. Vi hade bara 11 hundar så det var ganska lugnt..;)
Hade fyra kloklipp och några arbetsintrvjuer. Vi söker ju någon ny som ska ersätta Frida då hon ska börja plugga igen.
Så det är typ det som jag och Pernilla ska göra dom kommande veckorna...

Idag har varit en vääldigt slapp dag. Skulle verkligen behöva börja packa inför min resa imorgon.
Ska åka till Göteborg på hundutställning i två dagar med finaste Pernilla. Vi har även äran att få med oss hennes dotter Linn..:)
Och hundarna som ska med är Qiara och Hiki. Så det kommer nog vara ganska trångt och mysigt i bilen..;)
Så vi ska bo på hotell och ha det skönt, eventuellt slinker det ner nått glas vin oxå..;) Tihihi.

Ikväll ska jag hem till mamma och göra gele ljus. Michael får stanna hemma med Ousman den här gången.. Förra gången blev det ju inga ljus för min del....

Nä nu ska jag börja med maten!

Ha det riktigt gött nu!

Kraaaaamar!


Kommentarer
Från jeanette

Du e utmanad i min blogg :)

2010-01-14 @ 21:18:32
Hemsida: http://cornetto86.blogg.sernetto86.blogg.se/

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0