Gott nytt år!!!

Och så blev det ett nytt år..:)

Vi var hemma hos Emilie på nyår och partajade. Det var jättetrevligt och träffade massa nya människor..=)
Vid två tiden så åkte vi in till stan och på vägen dit så mötte vi upp Jeanette. Så kul att du hängde med tjejen!!!
Vi åkte till Kingstown där Gianca jobbade. Va där i några timmar och sen åkte vi hem till Emilie igen och fortsatte där. Alla killarna gav upp och däckade i soffan men vi tjejer kämpade på och hade jättekul!!! =D

Kom inte hem förren kl tio på morgonen.. Tihihi..

Så igår var det ganska lugnt här hemma, medans jag sov så tog Lotta ut Mikey och gick i snön och tröttade ut honom och efter det så låg vi bara i soffan och kollade på film.
Mådde faktiskt inte dåligt alls, var bara superduper trött..

Idag så fick jag sova ut, Ousman tog Mikey-pikey och hundarna på promenad och sen när dom kom in så städade han. Jag har en ganska bra man faktiskt..;)

Sen åt vi frukost (vid halv två ca..) och nu ligger dom i soffan och jag ska strax tvätta. Sen ska vi hem till min mamma. Jag och Mikey ska bara sitta och mysa och Ousman ska gå och basta med Hasse. Nån öl blir det nog för dom oxå..;);)

Hoppas att ni har haft en trevlig nyårs-kväll och att det nya året blir heeelt underbart!!!


Jag och Emilie...:)


Jag och Jeanette på Kingstown


Gott nytt år önskar Quila, Argus, Qiara och Lotta..=D

Kommentarer
Från Lotta

Jag hade en så mysig kväll med er!! Tack för en härlig Jul och mysig nyårskväll!! Quila och Qiara va riktigt kramiga vid tolvslaget ;)

2010-01-03 @ 17:37:51
Från Lotta

Du kan jag få bilden på mig och mitt nyårssällskap? :)

2010-02-05 @ 16:46:12

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0