Helg i Vingåker

God morgon!

Just nu sitter jag på jobbet, och jag är sååå trööött.. Förstår inte vad det är med mig just nu, är trött konstant.. :-(
Men men, det verkar bli fint väder idag, det piggar ju upp en lite iaf..;)

I torsdags så åkte jag och min lilla familj ut till Vingåker där Pernilla har hyrt ett hus och semestrar. Även kollegan Linda och hennes familj åkte dit så vi var ett helt gäng, 6 vuxna, 3 barn och 6 hundar. Och ändå blev det inte trångt! The more the merrier..;-)

Vi hade iaf jättetrevligt med god mat, trevligt sällskap och underbar natur. Vi hade kossor runt huset och måste säga att jag blev otroligt stolt över mina damer, dom brydde sig knappt om dom där storögda sakerna =P
Quila är ju lite van vid kor och hästar men Qiara har knappt sett några alls men det gick som sagt utan problem. Hon bara tittade på dom och tyckte att dom såg lite konstiga ut..;)

Vi skulle ha varit kvar tills på söndagen men vi fick lite dåliga nyheter hemifrån så vi bestämde oss för att åka hem en dag tidigare.
Men vi hade det som sagt heeelt underbart, tack Pernilla och familj för att vi fick komma och invadera huset! :)

Tog lite bilder, försöker lägga upp dom lite senare!

Nä nu ska jag jobba, ha en underbar dag!!

Kraam!

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0