Helgen som varit

Halloj!

Ännu en helg har passerat, det går så himla fort som vanligt men ska försöka sammanfatta:

I fredags åkte jag, Mikey, mamma och Michelle till skansen. Det blev en heelt underbar dag, Mikey klappade på grisen och geten och tittade med stora ögon på alla andra djur. Det var så kul att se honom uppskatta det så mycket!

Och i lördags var det dags för oss att bege oss mot skövde och det efterlängtade mh:t! Vi startade hemifrån strax innan 5.
Då åkte vi och hämtade Linda, Susanne, Ixa och Julia som oxå skulle med då vi fick reda på i sista sekund att dom fick en plats på mh:t.
Och där startade vår resa. Den gick ganska bra och snabbt, vi var där en timme tidigt till och med..;)
Vi fick vänta i några timmar på våran tur men roade oss med att följa med dom andra och kolla på dom andra när dom gick sina rundor. Det är alltid lika spännande att kolla på.

Sen var det äntligen våran tur. Och precis när vi startade så började det regna, efter några minuter kom åska och dunder.... Men är så stolt över min lilla dam, hon fixade det galant ändå!
Ska lägga in exakta siffror lite senare, orkar inte göra det nu men är sååå nöjd med hennes resultat!
1:a på skottet fick hon, bara det ni..;-)

Sen var det Ixa's tur, även hon skötte sig såå bra, det var stolta ägare som lämnade skövde kan jag ju säga! ;)

Och på kvällen skulle vi ut och fira Ibbe som fyllde år förra helgen. Jag åkte in till stan med alla men fick åka tillbaka hem efter nån timme då jag började få väldigt ont i ögat. Så jag tog en taxi hem och när jag kom hem såg jag att jag har fått ögoninflammation. Min älskade son hade smittat mig. Så det blev en lugn kväll i soffan för mig..;)

Har legat ganska däckad pga ögonom och feber, men känner mig bättre och bättre så jag bestämde mig för att jag skulle gå på en mässa som jag har planerat i veckor idag.
Så jag och Linda styrde kosan mot Infracity i Upplands väsby och shoppade massor! =D

Nä nu ska vi ha en myskväll här hemma, så nu ska jag göra dip!

Ha en udnerbar kväll!

Kraaam!

Kommentarer
Från Matilda

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-05-07 @ 22:08:17
Hemsida: http://smsalåna.nu

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0