Knölar?

Är lite orolig för min son just nu. Han har varit jättegrinig dom senaste dagarna men vi har väl tänkt att det är nån period som han går igenom.. Men igår när Michelle hämtade honom på dagis så sa dom att han inte hade ätit. Något alls. Inte ens frukosten. Och när min son inte äter då är det nått galet...
Sen när dom kom hem försökte hon med olika maträtter men han ville inte ha, till slut provade hon med välling och det ville han ha iaf. Så det var ju bra att han fick i sig nånting..
Men var jätteledsen hela tiden, man fick inte släppa honom, då fick han typ panik. Så vi fick bära honom hela tiden. Och han var jättetrött men kunde inte slappna av tillräckligt för att somna så jag fick ta ut honom i vagnen och där låg han bara helt apatisk. Men till slut somnade han iaf.

På kvällen så grillade vi och då var han som förbytt. Jätteglad och åt med stor aptit. Förstår ingenting....
Vi hade iaf jättetrevligt och åt massa god mat.
Sen när vi skulle byta om till pyjamas på honom så kände Ousman att han har två stenhårda knölar bakom örat. Och sen märkte vi att han har en bakom andra örat oxå...
Så jag ringde till sjukvårdsupplysningen och frågade vad det kunde vara, blev ganska så orolig.. :-(

Hon sa att det kunde tyda på en infektion, och att vi skulle hålla koll på att han drack och kissade bra.

Men jag pratade med Ousman nyss och han hade beslutat att lämna honom på dagis för han verkade pigg, och han har sagt till fröknarna att dom ska hålla koll på honom.
Jag ska ringa och boka en tid hos farbror doktorn senare idag, ska ringa så fort dom öppnar. Så får dom kolla på honom och känna på knölarna.
Förhoppningsvis är det så som hon på sjukvårdsgrejjen sa, att det är en infektion, för då kan man göra något åt saken iaf.
Usch, min lilla prins, varför ska han behöva vara sjuk hela tiden?!
Suck!!!
Nä nu ska jag jobba och sen ringa läkaren.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0