Rain, rain, rain

Halloj!!

Idag är det fredag!! Gud så skönt! Fast det regnar ganska så rejält och det kanske inte är så kul men ändå!! ;-)

Har precis bokat biljetter till premiären av Twilight - Eclipse till mig, baby och Michelle. Även Lotta och hennes vän Ann hänger med så det ska bli jättekul!
Vi går väl och tar nån öl och äter nått innan kan jag tänka mig, så det blir en helkväll :-)

Annars då? Allt flyter på ganska bra, jag har öppning den här veckan på jobbet och det innebär att jag hämtar prinsen på dagis när jag slutar.
Fick höra en mindre rolig sak när jag hämtade härom dagen. Mikey har börjat bitas igen, rejält...
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med det.. Hemma är det ju inga problem, han kan göra det nån gång men då är det verkligen i ren frustation och han lyssnar när jag säger till honom.
Men det gör han tydligen inte där..
Så vet inte riktigt vad jag kan göra?
Får fnurla på det där....

Hopppas att ni får en heeeelt underbar helg!!

Kraam!

Kommentarer
Från erica

Tror inte du kan göra så myccket tyvärr. Det är en fas och de biter för att de blir frustrerade över att inte kunna göra sig förstådda...:/ Kanske munkorg vore nåt?;););)

2010-06-13 @ 00:11:31
Från Mika

Hahhaha aa munkorg skulle fan va nått ;-)

2010-06-14 @ 10:51:06
Från Tilde

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 05:26:50
Hemsida: http://gravidforsakring.net

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0