Måndag igen

God morgon!

Helgen har varit jättehärlig, i fredags hade vi myskväll hemma med Lotta. Vi käkade tacos och kollade på film. Nicklas gjorde oss även sällskap till filmen. Det var en lugn och skön kväll.. :)

I lördags så började vi dagen med att gå upp klockan 7 (!!) och tvättade. När vi var klara med tvätten så tog vi vårat pick och pack och drog till gärdet. Det var sååå varmt men helt underbart. Qiara var så j-vla duktig med alla hundar som sprang där, slutar aldrig att imponeras av denna dam. <3

Även Mikey skötte sig finfint, han blev snabbt populär då han hade hundgodispåsen. Alla hundarna satte sig i en halvcirkel runt honom och han gav dom en varsin. Så söta! Hann inte fota, så himla tråkigt..=( Det hade varit så jäkla kul att få på bild, nästa Cesar Milan..;)

På kvällen var vi ute och firade Alexandra som fyllde 25 år. Vi gick till ett ställe och jag hade så himla kul. Det var längesen jag dansade så mycket och hade så kul, så det var verkligen roligt!!
Väntar på att Alex ska lägga upp alla knäppa bilder vi tog..;)

Och igår så hämtade vi Mikey och Qiara som hade sovit hemma hos mormor när vi var ute och partajade. Allt hade gått bra som vanligt och när vi promenerade hem så åskade det och regnade så in i ******* så vi såg alla ut som blöta hundar när vi kom hem. ;)
Sen hade vi storstädning hemma och sen kom mamma och Michelle hem på middag. Korvstroganoff med ris bjöds det på och Ousman lyckades som vanligt med maten, så gott!!!

Igår kväll låg vi bara och mös i soffan framför en film, en av dom bästa jag har sett på länge för övrigt. "The taking of Pelham 123". Så bra film, rekommenderas starkt!

Ajuste, har fått min nya telefon oxå =D. Det blev en Iphone och hittils är jag nöjd, dålig batteri tid är det enda som är dåligt men annars är den så fin så..;)

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på mina kära kollegor, får se när dom dyker upp..=D

I helgen åker jag, Ousman och Qiara iväg på en liten roadtrip. Vi åker till Skövde och det efterlängtade Mh:t som Qiara ska genomgå. Det ska bli såååå spännande. Det verkar som att hon ska börja löpa vilken sekund som helst men jag kommer nog köra iaf då hon inte brukar bli så berörd av det. Men vi får se hur hon är i veckan..

Nä nu ska jag gå och ta en cigg och sen börja med promenaderna.

Ha en underbar dag!!!!

Kraam!

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0