Hopplöst..

Man känner sig så otroligt otillräcklig när man vet att personer i ens närhet mår dåligt. 

Två personer i min närmaste närhet mår så otroligt dåligt just nu. Två personer som jag älskar mest i denna värld. Och det finns inget jag kan göra... Visst, jag kan visa att jag finns här för dom, men att inte kunna göra något aktivt för att hjälpa dom känns så otroligt värdelöst! 

Vill bara ta dom i min famn och aldrig släppa taget. 
Vill försöka hjälpa dom att läka, vet inte hur men det måste bli gjort! 
Kan inte bara se på när dom sjunker djupare och djupare och inte ser ljuset. 
Ljuset som vi andra tar för givet. 
När man är så långt nere i det mörka så ser man inte det, man ser bara mörker och inget annat. 

Jag älskar er så mycket, och jag önskar verkligen att jag kunde göra något.. 


Kommentarer
Från Pernilla

För det mesta räcker det med att "bara" finnas där Mika, det går sällan att hitta lösningar åt andra - de måste själva hitta den vägen, men att ha dig vid sin sida betyder allt <3

2015-03-02 @ 19:50:05

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0