Nystart!

Har inte skrivit här på flera år nu!! 
Det behövdes en paus tror jag, för nu är jag supersugen på att börja blogga igen! 
Förhoppningsvis håller det i sig ;-) 

Mycket har hänt sen sist. 
Min älskade Quila har lämnat oss, det hände väldigt hastigt så vi hann inte riktigt förbereda oss på att ta farväl.. 
Hon fick livmodersinflamation som var såpass långt gången att rehaben skulle bli så jobbig för henne så jag fick ta det tunga beslutet att låta henne somna in. 

Det svåraste jag har gjort och hon är så saknad här hemma. Det är 2,5 år sedan men Michael bryter forfarande ihop titt som tätt för att han saknar henne. :( 

Det är tur att vi har våran Qiara kvar här hemma iaf, hon har visserligen mognat och landat nu när hon är sju år fyllda men hon håller oss sysselsatta ändå ;-) 

Vi har även fått tillökning i familjen men den här gången en tvåbent! 
En prinsessa vid namn Isabella. Hon är snart nio månader och världens goaste! Inte alls partisk... 





Annars rullar livet på, har satt igång med träningen igen, nu ska mammakilona bort! 

Har precis varit ute och gått slingan som är 3,2 km och med all snö som har kommit så är det en utmaning! 
Jag och Qiara gick med grannen och hennes tik, hon och Qiara har sprungit som galna i skogen, och nu ligger hon däckad i Mikeys säng :) 


Nu är det dags för sängen, klockan ringer 05:45! 

Natti natt :) 
/Mika 

Kommentarer
Från Du vet vem ;)

Jag vill se dig i ditt blonda hår!! :D

Svar: Haha nä det vet jag inte :D
Mika

2015-02-03 @ 23:38:31

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0