Personalmöte och förkylning

Igår hade vi personalmöte på jobbet. I fyra timmar gick vi igenom dåtiden, nuet och framtiden. 
Har blivit utsedd till fackombud, har ingen utbildning förutom alla småutbildningar jag har gått men chefen ska skicka iväg mig på riktig utbildning inom en snar framtid så det känns spännande! 
Det känns bra att vara den som folk vänder sig till och jag hoppas att personalen har förtroende nog att göra det oxå. :) 
Sen ska jag bli ivägskickad på HLR utbildning oxå, något som alltid är bra att ha så det känns bra :) 

Skulle ha tränat två pass den här helgen men då förkylningen vägrar släppa så får det bli vilodagar istället.. 
Men en långis i skogen tog jag imorse iaf! 
En timme, bara jag och Qiara. Det var som balsam i själen. 
Vet inte vad jag skulle göra utan denna hund, vi hade så kul. Hoppade över stockar, tränade på att backa, skall, och så hittade vi en boll oxå! 
Tänk att det är så mycket roligare att träna med en boll! Motiveringen höjdes till tusen, och helt plötsligt kunde hon tricks som vi aldrig tränat på 😃😜❤️





Nu sitter jag i soffan med en kopp te, Bella vilar, grabbarna är och klipper sig och grisen snarkar högt! 
Ikväll börjar mellon igen, som jag har längtat!! 
Så jag och Mikey ska äta gott och bara mysa, en väldigt bra lördag helt enkelt! 



Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0