Träning

Nu är jag påväg till gymmet. Skulle ha kört skivstångsintervall 75 min men motivationen var inte helt där.. 
Men kände att jag måste träna idag så det blir ett Flex pass istället. 
Har aldrig kört det förut men det kan nog bli bra, ska tydligen vara bra core träning och det passar mig fint! ;-) 

Den här veckan är det mycket på jobbet så det har blivit ganska långa dagar.. Men jobbar imorgon och sen är jag ledig i helgen. På lördag ska jag och ousman gå ut på en dejt. Det var längesen nu så det ska bli så mysigt ❤️
Barnen ska till farmor och bli bortskämda. ❤️

Och på söndag ska jag och Denise från jobbet gå ut och käka middag. Så det blir en mathelg för mig! 😃

Nu är jag snart framme vid gymmet! 

Ha en bra kväll :) 

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0