Träning

Hej hopp! 

Nu är jag på väg ifrån jobbet och ska hämta Mikey i skolan. Sen blir det hem och laga middag, käka och sen åka och träna. Idag blir det spinning med Emilie! 
Den här veckan kör jag fem pass totalt:
Måndag: Box 
Onsdag: spinning
Torsdag: core
Lördag: familjejympa med Mikey 
Söndag: spinning. 

Fortsätter jag såhär, äter rätt och kör mina promenader så borde jag gå lyckas tycker jag! 

Plus att jag ska börja kombinera träningen med simning oxå! 

Har för övrigt haft en toppen dag på jobbet. Jag bara älskar det faktum att jag har ett jobb som jag älskar att gå till, känner aldrig att jag inte vill gå upp och gå till jobbet. Så underbar känsla! 

Nu hämta min älskade prins ❤️

Kommentarer
Från Miriam Carlsson

Så glad att du börjat blogga igen.
Träningen kommer att gå galant, heja syster! Kram

2015-02-05 @ 07:16:22

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0