Work work

God morgon! 
Ska snart iväg och jobba. Har varit ledig fredag och lördag så det känns väldigt bra att jobba idag! 
Fast kunde ha njutit lite mer av ledigheten om min rygg inte hade gått sönder.. Men idag känns den bättre så det är ju positivt! 👍

Igår var det mello igen och jag satt ju såklart redo, men det var inte så mycket att hurra för.. Typ 2 bra låtar, thats it... 

Imorgon blir det träning igen i form av Box, längtar!! 
Fast innan det så blir det jobb i några timmar och sen hem till mamma på middag och hjälpa henne sätta ihop lite möbler. 

Nä nu måste jag skynda mig så ja kommer i tid till jobbet! 
Efter jobbet ska Denise från jobbet följa med hem och så ska vi käka middag och spela Bingolotto! 

Ha en bra dag! /Mika 

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0