Varm i hjärtat

Idag fick jag en fråga som gjorde min dag, om jag ville vara min systerdotters gudmor! Svarade ju självklart JA! 
Känner mig så glad att dom väljer mig, nu ber jag såklart till alla gudar som finns att inget någonsin ska hända dom men blir fortfarande så varm i hjärtat ❤️



Min familj är mitt allt och det är så sjukt jobbigt att dom bor så långt bort men desto roligare är det när vi väl träffas ❤️

Nu ska jag åka iväg och träna! 
Imorgon sätter vi igång med träningen på jobbet, vi har ett utomhusgym som vi ska använda 3 ggr i veckan tillsammans. 
Så är jag inte vältränad till sommaren så hoppar jag från Västerbron! ;-) 

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0