Härlig helg..=)

Är så trött så att jag ser i kors så jag gör en snabb uppdatering av helgen..;)

Igår så hyrde vi Thick As Thiefs. En film med Antonio Banderas och Morgan Freeman. Den var bra faktiskt...:)
Michelle och Nickas var här och kollade med oss oxå....=)

Och idag började vi dagen med att åka till Hellasgården med Ousmans stora härliga vita familj..;)
Vi gick en härlig promenad och sen hittade vi ett stort fält där vi släppte tjejerna. Dom skötte sig jättebra och lekte för fullt alla tre...=)
Det var supermysigt..=)=)

Sen åkte vi hem till Ousmans mamma och firade Ide. Vilket innebär att fastan är slut. Och det innebär massa mat!!!! =D
Det var hur gott och trevligt som helst. Michelle följde med oxå och firade. =)

Óusmans mamma hade hittat ett foto från Ousmans 1-års dag. Ser ni vem det liknar?

Nä nu måste jag gå och lägga mig. Imorgon så jobbar jag bara halvdag på jobbet. Så skönt!

Hoppas att ni har haft en underbar helg..=)=)

Kraam!


Kommentarer
Från modern

öhhh, jag tycker det liknar Ousman....;o)

2009-09-20 @ 23:44:28
Från Helal

Jag tycker han är lik Mamsit =OP

2009-09-21 @ 15:45:38
Från Mika

Hmm verkar som att roliga gänget har varit här och hälsat på..;);)

2009-09-21 @ 19:42:48
Från Lotta

Vilken härlig helg! Men vilken fin bild!! Klart jag ser, vad är det han heter Denzel... ;)

puss puss

2009-09-22 @ 13:56:01
Från Sarah

hahaha va söööt hahaha ..

2009-09-30 @ 20:37:54
Hemsida: http://jagochmittnyaliv.blogg.se/

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0