Härlig dag och skadad hund...

Har haft en jättehärlig dag, vi hade bara 8 hundar på dagis idag så vi tog vårat pick och pack och drog till rastgården i svedmyra. Vi tog med våra egna hundar oxå. Allt gick superbra och alla skötte sig finfint.

När vi var på väg tillbaka så fick jag dra med mig Qiara, tänkte att hon bara var trött efter allt spring i rastgården. Sen gick hon och la sig direkt när vi kom in och sen sov hon i några timmar. Sen när jag slutade så ropade jag på henne och hon ville knappt komma upp. När hon väl kom upp så såg jag att hon haltade rejält. Så jag kollade igenom tassarna och då såg jag att det saknas stora bitar på trampdynorna och hon har jätteont.. :(
Det är på varje tass oxå så ni kan ju tänka er hur jobbigt det är för henne, hon kan ju knappt gå, min lilla prinsessa..:(

Så nu ska vi bara ta det väldigt lugnt här hemma. En kompis och hennes två fina barn kommer hit om en stund, hon har lagat gambiansk mat så vi ska äta tillsammans och ha en myskväll.

Ha en underbar helg!

Kram!

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0